Jak funguje objednávka?

Jak si  objednat vínka s Mám rád víno?

  • Vyberte si druh předplatného, samostatnou lahvinku nebo klidně i obojí najednou.
  • Naskládejte si to do košíku.
  • Přejděte do pokladny, napište nám svoje jméno, email a adresu. Hodí se i telefonní číslo. Náš dopravce vás v den doručení s předstihem kontaktuje. Vy tak už budete moci čekat ve dveřích s vývrtkou v ruce.
  • Vyberte si způsob platby. Nesouhlasíme s EET pro platby kartou a nechceme se tohoto systému účastnit. Proto přijímáme pouze platby převodem na účet nebo z vašeho PayPal účtu.
  • Dokončete nákup. Pokyny k platbě vám obratem posíláme na váš email.
  • Těšte se na balíček a vínka. Dorazí během prvního pátku v měsíci. V případě potřeby nám napište a domluvíme se na jiném datu dodání.

Často se nás ptáte:

Co balík obsahuje?

Balík předplatného obsahuje vždy dvě lahve z jednoho z našich partnerských vinařství. K lahvinkám přikládáme rovněž tištěné informace o vínech, vinařství a doporučeném způsobu konzumace, skladování a párování s pokrmy.

Díky dlouholeté tradici naší společnosti vám můžeme zaručit, že po dobu minimálně jednoho roku nebudete ochutnávat lahvinky z jednoho vinařství dvakrát.

Kdy a jak je možné změnit adresu doručení?

Adresu, na kterou balíček doručíme, můžete změnit hned dvěma způsoby:

  1. Nejpozději během první středy v měsíci nám o změně napište na info@mamradvino.cz a my změnu zařídíme.
  2. Doručovací adresu můžete změnit i v den dodání. Kurýr přepravní služby FOFR Vás ráno kontaktuje ohledně přibližného času předání. Vy se můžete rozhodnout, kam balíček chcete dovézt a případně se s kurýrem domluvit na změně.

Kdy mi balík přijde?

Balíky expedujeme vždy první čtvrtek v měsíci. Doručení probíhá v průběhu následujícího dne, nejpozději během pondělí.

Kdy se o předplatném dozví obdarovaný?

Víme, že chcete dárek udržet až do poslední chvíle v tajnosti. Proto obdarovaného kontaktujeme až jeden den před doručením. Vy tak máte dostatek času na předání dárku.

Do dárkových balíčků nepřikládáme fakturu. Najdete ji v e-mailu s potvrzením objednávky.

Proč potřebujeme e-mail i telefonní číslo adresáta?

Adresátovi den předem posíláme e-mail s upozorněním, že mu posíláme balíček. V e-mailu rovněž najde informace o vinařství a vínech měsíce a o pokrmech, které s k vínům hodí. Adresát se tak už den předem může začít těšit na výborná vínka a třeba i nakoupit suroviny na vhodné jídlo.

Telefonní číslo adresáta předáváme našemu dopravci. Ten adresáta v den dodání kontaktuje a domluví s ním detaily dodání.

Jak u nás můžete zaplatit?

Přijímáme pouze platby převodem na účet a platby z PayPayl účtů.

Proč? Nemáme rádi EET a tyto způsoby platby do něj nespadají.

Nenašli jste zde odpověď na svou otázku? Napište nám na info@mamradvino.cz nebo volejte na + 420 736 414 277.